Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Road trip dans l’Oregon

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
En général mes séjours dans les Best western ont toujours été correct, il en est de même pour celui-ci Petite réflexion , ce serai bien que l’on remplace la moquette par un sol imitation parquet A part cela excellent séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello fabienne,Thank you for taking the time to share your comments regarding our hotel. We hope that you will return as it is our ongoing goal to surpass expectations of service and accommodations.
5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 6 sept. 2019 sur Hotels
Très bonne adresse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Aman, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey, I understand the importance of your time. I am glad you had a pleasant stay with us, my staff and I strive to help our guests in anyway during their stay with us. Your feedback is our report card. Thank you, Aman Sandhu, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2019 sur Hotels
Hôtel ou plutôt motel à été rénové, l établissement est très propre pourvu de tous équipements, la chambre est petite mais agréable. Dommage il est proche d une voie rapide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par Aman, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! It was a pleasure having you. We strive to provide the best possible customer service to our guests. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Aman, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Aman Sandhu, General Manager
3 sur 5
par Philippe de triel

ne recommande pas

Publié le 1 août 2015 sur Hotels
clim bruyante, acceuil sans 1 sourire,draps fatigués, et internet qui fonctionne en pointillé
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
It was okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Katherine,We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. Thank you for sharing your experience with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Staff was very nice and pet area was surprisingly clean. Can’t say it wasn’t clean but maybe a little dated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer,We're delighted you found our staff accommodating and the pet area well-maintained. Your feedback on the decor is appreciated as we constantly strive to improve our guests' experience. We'll take your comments into consideration for future updates to enhance our facilities.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Room was too warm. The ac unit was loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charles,We apologize for any discomfort caused by the room temperature and AC unit noise. Your feedback is valuable for our team to improve our services. Please contact our management team directly to further discuss your experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dan,We appreciate you choosing our hotel for your stay! If you have any feedback you'd like to share with us, please don't hesitate to reach out. We hope to welcome you back soon for an even better experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Had a musty smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diane, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. Our team will look into this matter further to ensure our guests' comfort. Your comments are valuable for us to improve our services. Thank you for bringing this to our attention.