Note fondée sur 126 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR KIND REVIEW.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR KIND REVIEW.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Very great location, and this facility appears to be newly renovated. Only complaint was the complimentary breakfast, not great, few choices. Floor inside the eating area was covered in other people's hair. But our room was amazing and full of perks for comfort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Pooja, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the breakfast and cleanliness issues you experienced. Rest assured, we've addressed these with our teams. We're glad you enjoyed your room and its comforts. We hope to welcome you back for an improved stay soon.Best regards,Pooja Front Desk
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Pooja, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear you had a good experience. If there's anything else we can do to make your stay even better, please don't hesitate to reach out. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Very clean property and room. Not the usual chemical cleaner smell anywhere. Everything was spotless and painted (no stains or peeling or poorly painted surfaces). Very nice for the $.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We take pride in providing a clean and well-maintained environment without overwhelming chemical scents. It's our goal to offer a comfortable and welcoming stay for all our guests. We appreciate your positive comments and hope you enjoy your time with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR KIND REVIEW.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Quiet and easy access
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your feedback. If you could kindly provide specific reasons for the two-star rating, we would be grateful. This will help us address any issues and ensure a better experience for your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par SAGAR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.