Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
C’était vraiment super tranquille propre on se sentait vraiment bien!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Anna Brock, Review manager, Gestion de l’hôtel
Dear PascalThank you so much for your review! We’re delighted to hear that you had such a peaceful and clean stay, and that you felt truly comfortable with us. Your kind words mean a lot, and we hope to welcome you back to Comwell Roskilde in the near future.Best regards,Anna Brock, Review manager
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Bel hotel avec architecture et aménagements de qualité. Personnel accueillant. Seul bemol, une chambre trop petite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Anna Brock, Review manager, Gestion de l’hôtel
Dear JacquesThank you so much for your kind review and for highlighting the beauty of our hotel’s architecture and design. We are delighted to hear that you found our staff welcoming and accommodating, as providing a warm and friendly atmosphere is very important to us.I’m sorry to hear that the size of your room didn’t meet your expectations. We appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. For future visits, we would be happy to assist you in selecting a room category that might better suit your needs.Thank you again for your comments, and we hope to welcome you back to Comwell Roskilde soon.Best regards,Anna Brock, Review manager
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Bon hôtel, éviter le restaurant
Publié le 1 juin 2024 sur HotelsLa prestation hôtelière était parfaite: Chambre de qualité, propre. L'hôtel est moderne et très bien agencé. Par contre je suis déçu par la restaurant; le premier soir nous avons eu un plat avec des frites beaucoup trop salées, à la limite de l'immangeable. Le deuxième soir, alors que le restaurant n'était pas plein nous avons attendu plus d'une heure après la commande avant d'être servi. Le restaurant n'est pas à la hauteur de l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Anna Brock, Review manager, Gestion de l’hôtel
Dear DanielThank you for taking the time to share your experience with us. I am delighted to hear that you were satisfied with the quality and cleanliness of your room, as well as the modern and well-arranged design of our hotel.However, I am truly sorry to learn about your disappointing experiences at our restaurant. It is concerning to hear that the fries on your first night were overly salted and that you experienced a long wait time on the second night despite the restaurant not being full. This falls short of the standard we strive to uphold.Your feedback is invaluable, and I will ensure that it is addressed with our restaurant team to prevent such issues in the future. We want every aspect of your stay to reflect the quality you expect from us.We hope to have the chance to welcome you back and provide you with an improved dining experience that matches the rest of your stay.Best regards,Anna Brock, Review manager
par un voyageur
Bien
Publié le 24 mai 2024 sur HotelsAgréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Anna Brock, Review manager, Gestion de l’hôtel
Dear RobertThank you for taking the time to leave a review of your recent stay at Comwell Roskilde. We are pleased to hear that you found your experience enjoyable.At Comwell Roskilde, we strive to provide a comfortable and pleasant environment for all our guests. Your feedback is valuable to us as it helps us understand how we can continue to improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more memorable stay.Best regards,Anna Brock, Review manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Hôtel pour groupes ou séminaires
Publié le 27 oct. 2022 sur HotelsL'hôtel est situé l'écart du centre-ville, à proximité du fjord. Moins tranquille que l'on pourrait penser : L'hôtel accueille en permanence des séminaires et les horaires s'en ressentent (check out et petit déjeuner matinaux).
Chambre donnant sur une cour intérieure avec vue sur d'autres chambres en vis-à-vis. Celles donnant sur le fjord devraient offrir une meilleure vue.
Le gros point faible est le moment du petit-déjeuner : les stagiaires sont passés et le buffet s'en ressent (choix limité et peu réapprovisionné). Le service est catastrophique : on vous incite à quitter les lieux au plus vite (personnel stressé et stressant, pas un sourire, assiettes desservies à moitié pleines, alors que l'on se trouve à table en plein repas : surréaliste...), une cantine en pire.
Seules les hôtesses d'accueil relèvent le niveau (attentionnées, à l'écoute, avec un véritable sens du service client).
Cet hôtel n'est pas adapté aux touristes individuels. Dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Anna Brock, Review manager, Gestion de l’hôtel
Dear ChantalThank you for writing your honest feedback.We are off course sad that your stay with us did not reflect the stay we had wanted for you.Though we may cater to many business guests, we value and appreciate our leisure guests just as much and a pleasant stay for you is our top priority.Thank you the feedback, that helps us know how to better our services. Your comments will be shared with our headchef and restaurant manager.If ever you have any questions or needs during your stay as stated, please don't heistate to contact our staff. We are here to help make your stay as comfortable as possible. Our reception team is here at all hours.We wish you a lovely day and hope to be able to welcome you back.Best regards,Anna Brock, Review manager