Note fondée sur 339 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2018 sur Hotels
Hôtel pas propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2018 par Malene, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your reply. We are very sorry that we haven´t met your expectations. We will take your reply into consideration and Work hard to fix these issues. Kind regards, Hotel Pinenhus
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for anmeldelsen
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for anmeldelsen
par un voyageur
ok
Publié le 18 août 2024 sur Hotelsgenerelt god dog et værelse ved siden af et selskabs lokale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse
par un voyageur
Skuffende ophold på nedslidt hotel
Publié le 8 août 2024 sur HotelsAnkom til mege støvet værelse - specielt gulv og under seng. Mener ikke at man skal bede om ekstra rengøring i receptionen - som jeg efterfølgende har set at der bliver svaret retur fra receptionen ved denne slags anmeldelser. Skuffet over nedslidning af værelset, og generelt dårlig stand af hotellet. Havde forventet meget mere efter at have set billeder på nettet, som er misvisende! og i forhold til prisen som er i den absolut høje ende må man kunne forvente meget bedre standard. Maden i restauranten er alt for dyr i forhold til kvalitet og anretning. Så for os blev dette 2-dages ophold første og sidste gang. Eneste positive er beliggenheden, men dette opvejer ikke for resten!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse. Beklager at vores standard ikke har levet op til dine forventninger. Vi mener dog, at vores standard lever op til de 3 stjerner (superior) som vi har og er uforstående overfor at du siger at værelserne og hotellet er nedslidt. De billeder vi har af hotellet og værelserne, er på ingen måde redigerede og er af nyere dato.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tak for anmeldelsen
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Mange tak for anmeldelsen. Vi håber at kunne byde velkommen igen.