Note fondée sur 691 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Petite déception

Publié le 18 mai 2022 sur Hotels
Pour le négatif, le jaccuzzi était hors service et vide, la piscine trop froide et la climatisation trop bruyante. Pour le positif, il est bien situé, les communs et l'accueil sont en cours de réfection,l'accueil était aimable, la chambre est grande et plutot propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par DOS575, Gestion de l’hôtel
Merci de nous avoir fait part de votre expérience dans notre hôtel. Nous nous excusons de ne pas répondre aux normes élevées pour lesquelles Candlewood Suites est connu dans l'industrie hôtelière. J'aurai avec l'entretien sur le problème du jaccuzzi ainsi que le directeur général. Prenez soin de vous - Voyagez en toute sécurité
4 sur 5
par Vincent de Paris

Bon hotel

Publié le 10 avr. 2014 sur Hotels
Accueil chaleureux, personnel à l'écoute, pas loin du centre ville mais aussi des commerces.
5 sur 5
par un voyageur de san antonio

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
I wish to greatly thank Yolanda Coronado, General Manager, for resolving with enormous grace and humanity a major snafu with Denny´s next door, which provided expired dining coupons to hotel guests then refused to honor them, on top of a heap of other Denny´s fiascos. Ms. Coronado provided a level of understanding and kindness that guarantee we will return to and recommend Candlewood Suites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
WOW! Thank you for sharing your review and pointing out the service received from our General Manager. It's always a great experience when we get a 5 out of 5 rating review. We truly appreciate it and your business. Take Care
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
WOW! Thank you for sharing your rating with us which was a great 10 out of 10 today. We hope your travels bring you and the family through the area again. Take Care and Safe Travels
5 sur 5
par un voyageur

Good olace

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
It was fine. The desk clerk was really friendly. We were there short time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
The 10 out of 10 is truly appreciated and thank you for posting these high marks on your experience. We hope your travels bring you through the area again. Safe Travels.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Just OK. Clean, nice staff. Nothing special. Long term residents.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
Our apologies for not meeting your expectations but thank you for leaving us a review. We truly appreciate your business. Take Care
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
Thank you for posting this rating of 8 out of 10 on your stay at our Candlewood Suites in Roswell New Mexico. We hope your travels bring you through the area again. Take Care
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
Oure apologies for not meeting your expectations. I will get with the General Manager and see where we went wrong with your stay. Take Care
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
Thank you for posting this review on your resent stay at our Candlewood Suites in Roswell New Mexico. We hope your travels bring you through the area again. Take Care
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par 575DOS, Gestion de l’hôtel
Great review, thank you for sharing your experience with us on your recent stay. We truly appreciate it and your business. The 5 out of 5 is outstanding. We hope your travels bring you through the area again. Take Care