Note fondée sur 618 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2018 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Karine de Strasbourg, FR

Hotel superbe

Publié le 28 juin 2014 sur Expedia
Pour : La Piscine et le cadre
Contre : Rien à améliorer, très bon Hôtel pour un prix vraiment impeccable
Emplacement : Situé à 5mn en voiture du UFO Museum
Superbe hotel, literie impecable, frigo; piscine, bonne situation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
N/A
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The room was very warm. The temperature stayed at 76. reported it to the staff and she said there was nothing she could do. We asked to move rooms and she said that wasn't an option.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Decent property. Staff was friendly and professional. Rooms were clean and well stocked with towels and toiletries. Breakfast was outstanding. Multiple choices to satisfy anyones needs. Property seemed safe and essy parking.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed in Pet Fee Charge (service dog)

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The hotel was nice, staff was nice, and it was clean. However, I have a service dog and I have never been charged when staying in a hotel. The hotel didn't even tell me they were going to charge and to my surprise when I got the receipt after check out, there was a pet fee.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Nice place to be
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Gabby, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear your stay was not up to your expectations. We hope we can make it up to you. Please feel free to reach out to provide us with any information on the issues that may have occurred during your stay.