Note fondée sur 386 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super séjour

Publié le 12 nov. 2018 sur Hotels
Nous en avons profité bien. L'hôtel est beau. L'endroit est parfait étant dans le centre mais au coin tranquil. Le service aussi était sympathique. Et Rothenburg est bien sûr une des plus belles villes d'Allemagne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2018 par Gabriele Berger-Klatte, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre opinion
4 sur 5
par denis

Publié le 27 juin 2017 sur Hotels
Appartement propre et situé dans la vielle ville
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihren Besuch und die Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns wieder einmal besuchen würden. Gabriele Berger-Klatte
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel and location

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Great place , loved terrace and garden
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your visit and your great review. Gabriele Berger-Klatte
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Sehr freundlich
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihren Besuch und die freundliche Bewertung. Bitte besuchen Sie uns bald wieder. Gabriele Berger-Klatte
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your visit and the great review. Gabriele Berger-Klatte
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
The hotel manager, Otto, who was such a lovely gentleman, greeted us upon check-in and made us feel welcome from the start. Parking was easy and just up the street from the hotel. The hotel made us feel like we stepped back into time and it was so cozy. We loved that it was part of the town wall! The room and bathroom were clean. The wooden furnishings were nice, the bathroom had everything we needed, and the view of the lush green forest below and green hills across the way was incredible! The view was one of the best parts! We were on the 3rd floor and had two windows that opened up to let the fresh air and the sounds of birds in in the morning. It was quiet and peaceful at night. Breakfast on the terrace also had a gorgeous view. There were plenty of breakfast foods to choose from. There is no elevator, but we managed just fine and they offer help with luggage if needed. The location was very convenient. All the major sites were within close walking distance The mattresses were fine, but a little on the flimsy side. I actually thought the sofa bed was more comfortable than our actual bed. The shower handle worked great and the rain shower head was good too but may need a little calcium-deposit dissolved. All-in-all we would absolutely stay here again as we loved our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your visit and your great review. We really appreciate your positive feed back and we can not thank you enough for the time you spent writing such a wonderful review. Gabriele Berger-Klatte
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
A generational hospitality experience. Amazing. Beautiful hotel and incredibly good service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your visit and especially for your great review. We hope to meet you again. Gabriele Berger-Klatte
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par GBK, Gestion de l’hôtel
thank you for your visit