Note fondée sur 919 évaluations de clients

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4,3 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
L’enregistrement c’est bien passé, personnel accueillant. La chambre était moderne et propre, avec un petit frigo et bouilloire. Petit déjeuner continental et bons jus de fruits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Bhavya Sharma, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Tres bien, Thank you for your fantastic review. It was an absolute pleasure having you stay with us and we are grateful for the positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Bhavya Sharma
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Je recommande cet Hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Bhavya Sharma, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Thierry, Thank you for your review. It was an absolute pleasure having you stay with us and we are grateful for the positive feedback. Your kind words will be passed on to the team. We look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Bhavya Sharma
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Bhavya Sharma, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Philippe, Thank you for your review. It was an absolute pleasure having you stay with us. We look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Bhavya Sharma
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora Gabriel, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted that you chose to stay with us, and that we were able to make your stay so comfortable. We hope that we will be able to welcome you back to the hotel in the near future. Kind Regards, Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
Bon emplacement à Rotorua, près du centre et pas trop loin des sites géothermiques. Le buffet petit-déjeuner est excellent et varié. Chambre assez grande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora, Thank you for your fantastic review. We pride ourselves on the quality of our hotel and the services we offer to our guests. It was an absolute pleasure having you stay with us and we are grateful for the positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora Calédonien, Thank you for taking the time to review your recent stay at Jet Park Hotel Rotorua. I am happy to hear that we met your expectations and would be honored to welcome you back again when next in Rotorua. Kind Regards, Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2020 sur Hotels
Check in rapide et super emplacement.. bien pour les familles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora TETUA, Thank you for taking the time to review your recent stay at Jet Park Hotel Rotorua. I am happy to hear that we met your expectations and would be honored to welcome you back again when next in Rotorua. Kind Regards, Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
L'accueil, la propreté sont au rendez-vous. Le repas continental suffit amplement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora, Thank you for your fantastic review. We pride ourselves on the quality of our hotel and the services we offer to our guests. It was an absolute pleasure having you stay with us and we are grateful for the positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora Jean, Thank you for taking the time to review your recent stay at Jet Park Hotel Rotorua. I am happy to hear that we met your expectations and would be honored to welcome you back again when next in Rotorua. Kind Regards, Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Ideal , proche du centre ville et tres bon services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2020 par Sammy-Jo Lockyer (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Kia Ora renaud, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad to hear that we ticked most of your boxes - we certainly strive to achieve excellence in every aspect of our business and it is really only with feedback from guests such as you that we can improve and maintain the high standards in which we pride ourselves. I hope that we could look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind Regards, Sammy-Jo Lockyer Guest Services Manager