Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jessica, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review! We hope to welcome you again soon to Hilton Rotterdam.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par karin, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards,General ManagerJolijn Zeeuwen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We hope to welcome you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par karin, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Valerie,Thank you for your review and score regarding your stay in Hilton Rotterdam.We hope to welcome you back.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Karin, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Charles,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam.I am pleased to see you rated your stay with a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Karin, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Margot,Thank you for your review.It is great to see you overall enjoyed your stay with us.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth a 10, please do not hesitate to let me know.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de MONTROUGE

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Cet hôtel est particulièrement bien placé, près de la gare. Quartier très tranquille. Je suis piétonne et me suis retrouvée très près de toutes les visites à effectuer. Je suis arrivée avant l'heure d'accès à la chambre (15h) et j'ai pu en bénéficier immédiatement. J'ai dû signaler un souci d'évacuation lavabo qui a immédiatement été résolu. Le personnel d'accueil ne parle quasiment pas français, l'anglais est largement utilisé partout. Petit déjeuner très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2023 par karin, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Genevieve,Thank you for sharing your review on Hilton Rotterdam.Great to read you have enjoyed your stay with us and also our beautiful city.We look forward to welcoming you in the future.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par karin, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Samuel,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Executive suites are not great

Publié le 23 avr. 2022 sur Hotels
Expensive for executive suites that are not comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par karin, Gestion de l’hôtel
Dear Georges, Thank you for your stay with Hilton Rotterdam and for your review. My apologies our Executive Suite did not meet your expectations. If you can share what exactly was not comfortable, would be great for us to follow up. I would like to thank you for sharing. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2022 par Karin, Gestion de l’hôtel
Dear Jan, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager