Note fondée sur 959 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres bien
Publié le 17 août 2024 sur HotelsNous avons apprécié notre sejours; chambre petit dejeuner, service ,propreté.
Nous avons pris high floor . Perso je trouve que ca ne vaut pas trop le coup vu que l hotel fait 12 etages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Charrie, Gestion de l’hôtel
Dear Chabha,Thank you very much for sharing your experience with us.We are glad that you had a wonderful stay with us and that you like the service during the breakfast.We hope to see you again in our hotel.Kind regards,Charrie-Front Office
par un voyageur de bonaventure
Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Super!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Rotterdam Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Gaston,Thank you for writing a review about your most recent stay with us. It is a pleasure to read that you had a comfortable stay. Hopefully we may welcome you again when travels brings you back to Rotterdam.Kind regards,Desiree - Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Rotterdam Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Ayad,Thank you for your review. We hope you enjoyed your time in Rotterdam. Hopefully we'll have the opportunity to host you again.Best regards,Fanni - Guest Relations
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Tolle Lage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Rotterdam Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guido,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back soon.With regards,Fanni - Guest Relations
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Marriott Rotterdam Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Our team appreciates your positive review. Thank you for choosing the Rotterdam Marriott for your stay.Best regards,Fanni - Guest Relations
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2022 par Rotterdam Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Yves,We would like to thank you for your review which shows that you very much enjoyed your stay. We are glad that you experienced the brilliant service we provide and hope to welcome you back.Kind regards,FanniGuest Relations
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2022 par Marriott Rotterdam, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and sharing this positive review!
par un voyageur
Publié le 13 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Marriott Rotterdam, Gestion de l’hôtel
Dear Nesrine,How great to see that you've enjoyed your stay at our hotel. We appreciate you sharing this wonderful rating on the site.Best regards,FanniGuest Relations
par un voyageur
Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2022 par Marriott Rotterdam, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review!
We hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2022 sur Hotels
Prix élevé pour ce qui est proposé (pas de peignoirs, pas de chaussons, vue sur mur), salle de bain devient une piscine après une douche.
Petit déjeuner cher pour ce qui est proposé (seulement 2 modèle de fromage au pays du fromage).
Personnel 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par Marriott Rotterdam, Gestion de l’hôtel
Dear Cihan,
Thank you for sharing your honest feedback about your recent stay with us. These comments will definitely be shared with the management team.
Hopefully we may welcome you back in the future to regain your trust in our services.
Warm regards,
Desiree - Assistant Front Office Manager