Note fondée sur 191 évaluations de clients

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4,1 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
beaucoup apprécié le site, l'emplacement de l'hôtel sur une île, la vue sur Rovinj, le parc et l'ensemble des jardins, le calme... En revanche la nourriture est médiocre, le passage de l'ile au centre de Rovinj n'est pas direct (une demie heure) alors que l'île au retour est à cinq minutes...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par rec, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad that you enjoyed your stay , despite these several disadvantages that you have specified in your review. We always work hard to deliver an exceptional guest experience , and feedbacks like this help us learn from and improve even more. We thank you one more time for this feedback and your visit, and we hope to see you again very soon! Sincerely, Hotel Katarina Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2018 sur Hotels
Très bel hôtel situé sur une île. Il faut toutefois faire avec les horaires de la navette à toutes les heures. Buffet déjeuner très complet. Très belle vue sur Rovinj selon la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par rec, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, Thank you for the great review of our hotel! We hope that you will remember the nice experience of your stay on Red Island, that enchanted you, and that you will honour us with your visit again. Sincerely, Hotel Katarina Management
5 sur 5
par Xavier

Superbe séjour

Publié le 7 sept. 2017 sur Hotels
Séjour de rêve avec une organisation parfaite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2017
Dear Xavier, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Katarina Management
3 sur 5
par un voyageur

Conseils pour être parfait

Publié le 7 août 2015 sur Hotels
Cadre superbe mais les salles de bain demandent à être rénovés vétustes par rapport au prix de l'hôtel un vrai restaurant serait mieux en plus du buffet pension déjà présent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Everything was literally perfect, especially the breakfast with buffet style was the BEST I’ve ever had before!!! We were completely amazed. The only thing that we were not satisfied was the transferring service from the main island, the exact destination of the ship was not written, and we took the wrong boat in the beginning.(the first boat that we were waiting didn’t come on time and we were confused, later on everything came on time)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Dear Mizuki, thank you so much for taking the time to write us a review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.With best regards, Hotel Katarina Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Sehr gutes Service, freundliches Personal, Sehr gutes Essen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Liebe Elisabeth, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen, Hotel Katarina Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Die Länge vom Hotel auf der Insel ist toll. Der essen war super und Abwechslungsreich. Die Zimmer leider sehr sehr alt, kam Steckdosen, super kleine Dusche. Der Strand und Poolanlage war schön. Vor allem für Kinder. Das Restaurant war sauber, die Zimmer wurden nicht besonders gut geputzt aber nach dem 3. Tag gab es neue Bettwäsche. Leider kostet das Ausleihen von Badetüchern Geld, was ich sehr frech finde. Die Qualität der Cocktails ist nicht besonders. Dafür die Preise aber sehr hoch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Liebe Isabelle, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen, Hotel Katarina Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Mixed.At all times remind yourself that this is a 3* hotel! When you squint your eyes, the setting fools you into thinking you're at a far fancier establishment. This messes with your expectations. Positive first- The island is beautiful. The views are spectacular. Breakfast is good. Boat to Rovinj is regular and on time. Negative - 1. Accessibility is poor. Lift doesn't stop at the lobby. 2. Rooms are large and clean - but old. Peeling paint, broken fittings and 1980's furnishings all show that the hotel's budget and maintenance has slipped. 3. Food at dinner is poor, it's a buffet. It's clean and fresh but again, it's low budget per head stuff. 4. Staff - not all, but some are really miserable. 5. Beaches - rocky - not strictly the hotel's problem but Rovinj has a problem with slimy algae bloom that sticks to your skin went you swim in the sea. 6. The pool. it hasn't been maintained - cracked tiles and rusty patches. To prevent the spread of algae, the water in the pool is incredibly salty which makes your eyes sting. 7. Non hotel guests - The island itself is public and quite properly day visitors come to the island to chill. They use the hotel grounds and services which means that on a busy day or on a day when the algae is bad they use the hotel pool area limiting access to sunbeds. Staff don't care or are scared to intervene when visitors behave badly. Teens jumping from an ornamental bridge into a shallow kids pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Dear Graeme, thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.Best regards, ,Hotel Katarina Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Dear Laimutis, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.With best regards, Hotel Katarina Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Hotel Katarina, Gestion de l’hôtel
Dear Owe, thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.Best regards, ,Hotel Katarina Management