Note fondée sur 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Purvi Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate the feedback, it means alot to us. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Purvi , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Bed uncomfortable, pillow was like a rock, Shower tub floor to slippery. One blanket would have been nice. Let potential visititors know that some rooms are on the second floor.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Newly renovated. Perfect water pressure. Customer service the owners very tentative. I had a great nights rest. For this price you can’t beat the deal. Many food options near by. Gas station is walking distance. Next to a Food Lion. Everything was comfortable to me for a 2 night stay for my family of 5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Purvi, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience. Your feedback means alot to us!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
This property is older, but it's very nice inside and the door locks are solid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Purvi, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate the feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Bed was dirty and had dirty sheets
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Purvi, Gestion de l’hôtel
Sorry about your experience, it must have been a misunderstanding and thanks for the feedback
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Rougemont

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
I have everything what I need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Purvi , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate the feedback.