Note fondée sur 382 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Nice pool
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur de Banner Elk
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
We had no shower curtain for our shower. I found trash behind the TV on top of the dresser. The fridge wasn’t plugged in for some reason. The floors were so nasty in the room that my feet turned black and left black footprints in the shower when I went to shower. The staff at the front desk one morning when I went to grab breakfast were being extremely unprofessional, cussing and having personal and loud conversations. The only plus was that the free breakfast is actually decent for a free breakfast, including the new waffle maker.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Tabatha, thank you for taking the time to share you feedback with us at the hotel. I do apologize for the inconvenience with you room and the morning staff I will be sharing your feedback with the staff, and it will be a learning opportunity. Again I do apologize.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
I like the fact that it was quiet and I could sleep well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Douglas, thank you for the feedback, I'm very happy to hear that you had a great sleep while at the hotel.
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Samantha, if you could let me know what we could have done better I would really appreciate it.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
I had to clean the entire floor when I arrived and not all items were restocked daily in our room. The overall hotel is depreciating and although the staff was friendly, the area did seem unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, I do apologize for the inconvenience of your room. We are on top of keeping the guest rooms in the best condition possible. I'm pleased you enjoyed the staff.