Note fondée sur 384 évaluations de clients

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3,7 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The rooms were very humid and your belongings always felt wet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Shauna Shearer - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I apologize for the inconvenience caused to you for the room condition. If you would give us a second try I think you will enjoy your time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Shauna Shearer - Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 rating. We appreciate your business and time. We hope you choose to come back and see us again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Nice pool
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Banner Elk

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
We had no shower curtain for our shower. I found trash behind the TV on top of the dresser. The fridge wasn’t plugged in for some reason. The floors were so nasty in the room that my feet turned black and left black footprints in the shower when I went to shower. The staff at the front desk one morning when I went to grab breakfast were being extremely unprofessional, cussing and having personal and loud conversations. The only plus was that the free breakfast is actually decent for a free breakfast, including the new waffle maker.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Tabatha, thank you for taking the time to share you feedback with us at the hotel. I do apologize for the inconvenience with you room and the morning staff I will be sharing your feedback with the staff, and it will be a learning opportunity. Again I do apologize.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
I like the fact that it was quiet and I could sleep well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Shauna - Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Douglas, thank you for the feedback, I'm very happy to hear that you had a great sleep while at the hotel.