Note fondée sur 958 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 30 oct. 2022 sur HotelsTrès bon séjour dans ce mercure. Aucune ombre au tableau. La chambre était spacieuse, propre. Le parking est gratuit. Nous avons essayé le restaurant qui est très correct pour un restaurant d'hôtel. Le personnel était agréable.
par un voyageur
Publié le 20 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Tunbridge Wells Hotel.
It is always important to receive any feedback and I very much appreciate you taking the time to do so.
I will be sure to share your comments with all my team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously review and improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we all very much look forward to having the opportunity to welcome you back again soon so we can redeem your faith in the service and standard we provide.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2021 par Mercure Tunbridge Wells, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
par un voyageur
very satisfied
Publié le 12 mars 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par GM Tunbridge Wells, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Tunbridge Wells Hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with all our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we all very much look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
par un voyageur
correct
Publié le 30 juill. 2018 sur HotelsHotel correct mais pas au niveau d'un mercure sur le continent (propreté des couloirs et vétusté de la moquette dans les escaliers )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par MTW, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Tunbridge Wells Hotel.
It is always a pleasure to receive any feedback and is very important to me. I will be sure to share your comments with all my team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we all very much look forward to having the opportunity to welcome you back again soon.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 31 mars 2018 sur Hotels
nous sommes revenus au Mercure car nous avions un enterrement et le cimetière était situe a proximité de cet hotel.
par ANNIE
Publié le 3 avr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2017 par GM Tunbridge Wells, Gestion de l’hôtel
Dear Annie
Thank you for taking the time out to post your review of our hotel, your feedback is greatly appreciated.
I will be sure to share your review with all my team.
We very much look forward to having the opportunity to welcome you back again in the future.
Sincerely,
par un voyageur
Bien situé, calme et très confortable
Publié le 16 août 2016 sur HotelsTrès bien. Chambre confortable, breakfast "full english" très bien (sous forme de buffet), calme. Avec en outre, et sans supplément, la piscine + spa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to post your review of our hotel, your feedback is greatly appreciated.
I will be sure to share your review with all my team.
We very much look forward to having the opportunity to welcome you back again in the future.
Sincerely,
Nathan Ruthven, General Manager
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2016 par GM Tunbridge Wells, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your great 5* review.
We look forward to welcoming you back again in the near future.
Kind regards
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Fantastic staff and service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par FRASER , Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive review hope to see you again soon