Note fondée sur 124 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
There was no hot water in the shower. The overall condition, cleanliness, & service was fine.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2022 sur Expedia
The family room was on the second floor, at the very end of the hallway, so going back and forth was a bit tiring, but overall the stay was good.
4 sur 5
par un voyageur de WESLEY CHAPEL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2022 sur Expedia
The rooms wer very dated. tissue box with no tissues no toiletries my room had no shower door The shower head was broken the bad was frm but noisy the curtains did not block the light never again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2022 sur Expedia
The ceiling mouldings in the breakfast room are beautiful.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Needs updating

Publié le 30 sept. 2022 sur Hotels
It was still dusty. It wasnt bad for 1 night but a longer stay and i wouldnt have stayed. Its very dated. Wasnt that clean. Definitely needs money spending on it.
3 sur 5
par un voyageur

Good location - shame about the mattress.

Publié le 22 sept. 2022 sur Hotels
The place was very handily located. However, the mattress was thin & left both of us feeling sore after 2 nights. The decor was dated.