Note fondée sur 2 092 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Everybody was nice, always asking you if everthing is doing ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Melissa Burrell, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Marie Genevieve,We are delighted to know you enjoyed the services offered by the staff.Once again, thank you for choosing us for your ultimate vacation.Warmest Regards,Guest Relations Agent.
par un voyageur
Sejour agreable
Publié le 10 déc. 2023 sur HotelsNous avons passé un agreable sejour de 10 jours dans cet hotel .
Le personnel est tres disponible aimable et serviable ( meme si d'un endroit a l'autre de l'hotel l'amabilite n'est pas la meme )
La nourriture est bonne diverse et variee ( les desserts ne sont pas leur fort mais les fruits frais compensent parfaitement )
Les chambres sont propres et les parties communes egalement , bien que certains ravets aient reussi a s'inviter dans notre chambre.
Les piscines et la plage sont propres et bien entretenu . Il y a une piscine avec de l'animation et de la tres bonne musique et une autre qui est au calme . C'est tres agreable d'avoir le choix . Le personnel d'animation est tres agreables .
La salle de sport est tres bien , ce serait encore mieux si elle etait ouverte 24h/24h .
Nous n'avons pas tester le spa il etait beaucoup trop chere pour ce qu'il propose .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Online Reputation Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your comments. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality services, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel, however we will strive to improve in the areas you mentioned above.Warmest Regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Online Reputation Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality service, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel.Warmest Regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2023 sur Expedia
Ce serait un grand plaisir de revenir dans votre hôtel. J’ ai beaucoup apprécié la courtoisie du personnel et la nourriture est excellente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2023 par Melissa Burrell, Gestion de l’hôtel
Hello Jacques,Thank you for your comments. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality services, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel. Warmest Regards,Melissa Burrell
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2023 sur Expedia
Nous avons louer du côté pour adultes.
Les chambres de l'hôtel sont très propre, les toilettes extérieures sont nettoyer aux demi-heure, donc très propre
Aucun problème de digestion causé par l'eau ou la glace des drinks servis.
Seul bémol, est la grosseur de les differentes sections de plages. Tres petites, et pour entrer dans la mer, il faut passer aux endroits qu'il n'y a pas d'algues. Alors pour les amateurs de vagues et de baignade, il faudra se débrouiller avec la piscine.
Pour la tranquillité des chambres, le fait que les corridors sont fait de tuiles, ça donne un efffet d'amplificateur du son quand on est dans les chambres. Donc a 7h30 le matin, on se faisait souvent réveiller par des personnes parlant ou eles employés.
Mais je vous conseille cette hôtel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Melissa Burrell, Gestion de l’hôtel
Hello Pascal,Thank you for taking the time out to share your feedback with us.It is a pleasure to read that you enjoyed the cleanliness.Also, thank you for recommending us.Please rest assured we will improve in the mentioned area.Once again, thank you for vacationing with us.Kind Regards,Melissa Burrell
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality service, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel.Warmest Regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The property is maintained well and the staff is amazing as well as the entertainment staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your comments. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality service, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel.Warmest Regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating. It is a pleasure to know that you enjoyed the services offered by our excellent team here at the Bahia Principe Luxury Runaway Bay.We are always striving to give our guests the highest quality service, making each moment unforgettably amazing during their time here at our hotel.Warmest Regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Last time, i gave a 5 starts. This time, i wasn't as impressed as before. I had to change my room 2 times which was very inconvenient because I had to pack everything twice to move. But i appreciate their customer service, except for one front desk employee who wasn't friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to express how truly sorry we are that you encountered that situation at the Bahia Principe. We are very clear that our customers are very important to us. The Management and staff extend our sincerest apologies for any inconvenience experienced as a result of the situation brought to our attention.Please rest assured that your feedback has been forwarded to the head of the relevant departments, so they can take the necessary corrective and preventive actions.We are always striving to give our guests the highest quality service so that they can stay absolutely content with their vacations at our hotel.Sending you our warmest regards,Kimberly Watson
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Wasn’t too pleased with house keeping but the property was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to express how truly sorry we are that you encountered that situation at the Bahia Principe. We are very clear that our customers are very important to us. The Management and staff extend our sincerest apologies for any inconvenience experienced as a result of the situation brought to our attention.Please rest assured that your feedback has been forwarded to the head of the relevant departments, so they can take the necessary corrective and preventive actions.We are always striving to give our guests the highest quality service so that they can stay absolutely content with their vacations at our hotel.Sending you our warmest regards,Kimberly Watson