Note fondée sur 68 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

What you see is not what you get!

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
No ice, pool not working, no continental breakfast. Hotel in a state of disrepair. I felt I should be owed a healthy discount on yhe price of my stay.
1 sur 5
par un voyageur

What you see is not what you get!

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
No ice, pool not working, no continental breakfast. Hotel in a state of disrepair. I felt I should be owed a healthy discount on the cost.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Russellville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Russellville

Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
Very friendly and clean and affordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Vinnie Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and give us your most valuable feedback. we will do our best to provide best guest experience in area. We will see you on your next trip.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
No breakfast like they told me it was, ice machine did not work, cleaning lady spoke no English, so communication was no good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Vinnie Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response about your stay with us. we will make sure with team and get resolved that.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
We had a great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Vinnie Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for you most valuable response for us. we will keep trying our best to ensure you that we will provide best guest experience to our most valuable guest.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Vinnie Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your reply on your recent stay. we would like to take your opinion and keep improving our best services.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Vinnie Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for review on your recent stay with us. we will keep working hard and provide best guest services in area.