Note fondée sur 304 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so sorry that we couldn't earn 5 stars! We do hope you'll stay with us again soon so we can provide an improved experience and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Just the right peace and quiet I needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so happy that you enjoyed your stay! Hopefully we can earn that 5 out of 5 when you next stay and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so excited that you enjoyed your stay! We do hope you'll choose our location again in the future when next you visit! Have a wonderful day and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Convenient surroundings for dining options but loud since its nect to the highway. Pretty good stay when youre in a price crunch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Faith,Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Unfortunately, this is the worst Motel 6 we’ve stayed at. Very dirty, unsafe with random people walking and driving round and round the parking lot. Accessible room was not accessible for a wheelchair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa,We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so excited that you enjoyed your stay! We do hope you'll choose our location again in the future when next you visit! Have a wonderful day and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so sorry we didn't earn a 5 with you! We do hope you'll visit us again soon for an improved experience and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Need to fix the air conditioning in the rooms. This was our third timw styaing & having to be moved room because of the air conditioning being broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robin,We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so sorry we didn't earn a 5 with you! We do hope you'll visit us again soon for an improved experience and thank you for choosing Motel 6!
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6