Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Franz

Publié le 14 oct. 2017 sur Hotels
In angenehmer, ruhiger Lage befand sich unsere erste Unterkunft in Südafrika. Wir waren mir allem rundum zufrieden, einen großen Affen erspähten wir, nachdem er sich am Inhalt einer Mülltonne zu schaffen machte. Es wurden uns Affen bereits von der Unterkunft am Vorabend angekündigt.
3 sur 5
par Andre

Poor reception, poor Hotels.com admin.

Publié le 25 juin 2017 sur Hotels
Poor. Arrived at locked gate, no answer. If not for printed booking guard would not let my family in. (Had it due to past poor experiences with Hotels.com admin) Receptionist had no notice of booking. Despite written conformation that account was fully paid tried for extra payment. Instead of helping client tried to put blame on Hotels.com. Same with owner next morning. Breakfast which was paid for not availability.
4 sur 5
par Daniel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2017 sur Hotels