Note fondée sur 564 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
4 sur 5
par un voyageur

Würde ich wieder buchen

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Die junge Dame beim einchecken war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war ordentlich gereinigt und in einem guten Zustand. Positiv ist auch der Pool zu erwähnen. Das Frühstück war zwar überschaubar, aber es war trotzdem eine kleine Auswahl vorhanden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest. I would like to take this opportunity to apologize for your unpleasant experience as a guest of the Super 8 motel. Thank you again for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

the marijuana smell is horrendous

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The odor of marijuana was just overbearing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest. I would like to take this opportunity to apologize for your unpleasant experience as a guest of the Super 8 motel. Thank you again for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest. I would like to take this opportunity to apologize for your unpleasant experience as a guest of the Super 8 motel. Thank you again for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par G M, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par G M , Gestion de l’hôtel
Dear guest, we very much appreciate and value your feedback. It's always a pleasure to receive the positive feedback. Thank you for staying with us and have a wonderful day.