Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Everything was good, travel with my daugther and my dog Nice big room, bed confortable and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the fantastic review by giving High Rating and sharing your experience in recent stay with us. Your feedback is greatly appreciated. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. We look forward to serving you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
À déconseillé, sale, désuet, l’immeuble est en chute libre….plus jamais pour nous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Property Manager, Gestion de l’hôtel
We apologies for the inconvenience caused during your stay with us. I have personally addressed this with our housekeeping staff to ensure this won't happen again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Expedia
Il y avait de mauvaises odeurs dans le couloir et dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Property Manager, Gestion de l’hôtel
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay with us. I have personally addressed this with our housekeeping staff to ensure this won't happen again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2023 par KK, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for giving High Rating, We look forward to serving you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par KK, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. Your business is very important to us and we hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par DI, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and your time for the feedback! Thank you, Management Days Inn.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2022 sur Hotels
Needs lots of maintenance. Would not be returning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2022 par DI, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are very sorry to learn that you were unhappy during your stay. We will work hard to fix the issues. We hope to see you again! Management, Days Inn.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Patti, Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back. We look forward to welcoming you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2019 par Patti, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Days Inn Rutland. We look forward to welcoming you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2019 par Patti Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Days Inn Rutland. We look forward to welcoming you again.