Note fondée sur 2 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Je n’ai pas loge dans cet hôtel car lorsque je suis arrivée la propriétaire m’a dit que l'hôtel était complet. elle m’a assurée qu’elle allait vous contacter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Heine , Gestion de l’hôtel
Hi We did decline your booking after we had confirmation from Expedia they did not send any enquiry to us , before confirming your booking ! You also booked direct with us the night before and wanted to stay two nights after michelle informed you that we were unfortunately not able to host you the second night ! Clearly you did ignore and still try booking with Expedia
We realized your inconvenience and offered our help with traveling and finding you accommodation however you declined
Regards
Kusha sabie two
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels