Note fondée sur 156 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
69 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Griselda, we are sorry that we fell short. Please let us know what we can do. Very best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Rory,Thank you for choosing to stay at Americas Best Value Inn North Highlands CA. We appreciate you taking the time to review and rate the motel. Enjoy the week ahead.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Rory. Thank you for choosing to stay at Americas Best Value Inn North Highlands Sacramento CA. Thank you for taking the time to rate our property. Have a wonderful rest of your week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Americas Best Value Inn North Highlands Sacramento CA. Safe travels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Americas Best Value Inn North Highlands Sacramento CA. Safe travels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
This hotel is absolutely atrocious. I arrived at 6pm and didn’t get checked in till 7 bc staff was on lunches. We got into the hotel room, smelled like pure cigarettes, dust everywhere, no toilet paper, we didn’t even sleep in the bed we were scared to get a disease. please avoid this hell hole.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Ximenna, Sorry that you had a bad experience. We do inspections on all rooms that are available for rent. We are deeply confused that when you did check out with the front desk and did not attempt to mention your dissatisfaction and or give us an opportunity to rectify or be even shown your concerns. We hope that next time if you do decide to stay that we can exceed expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
It was okay but kind nosey this time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Katrina,Thank you for your review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Good customer service, but that’s all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Carlos.Thank you for your review. Good customer service is what we strive for.