Note fondée sur 907 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Clean hotel, close to shops, good breakfast and comfy beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Front Office Team at Fairfield Inn Rancho Cordova, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly,Thank you for your positive feedback! We hope you stay with us again whenever your next travel brings you back to the Sacramento area.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
We felt safe and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par SR, Gestion de l’hôtel
Patricia,Thank you for your lovely response. We look forward to your return visit.Fairfield Inn Rancho Cordova Team
par un voyageur de Marina
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Thank you for your hospitality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par SR, Gestion de l’hôtel
Shams,Thank you for your wonderful feedback. We look forward to seeing you on your next visit.Fairfield Inn Rancho Cordova Team
par un voyageur
Froze all night
Publié le 1 sept. 2024 sur HotelsThermostat not finctional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par SR, Gestion de l’hôtel
Dear Lillard,Thank you for your honest feedback regarding your stay. Please feel free to share specifics with us, such as your room number, so that we may address your concern about the thermostat.Thank you
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par SR, Gestion de l’hôtel
Dear Steven,Thank you for your kind review. We look forward to seeing you on a return visit.
par un voyageur
Great Choice
Publié le 29 août 2024 sur HotelsStaff was very polite and courteous. Hotel was clean and in good condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Melissa S., Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
I WAS CHARGED 250$ FOR A SMOKING FEE AND I DONT EVEN SMOKE!!!!! THEY ROBBED ME!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
I am sorry that you fell this way Mr. Love. Charges were posted with clear evidence of smoking.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Rooms are not modren accessible shower was messy water ran everywhere if u do not need accessible do not get it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par SR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your comfort and well-being are important to us and it seems we did not succeed in providing that to you. I apologize for the inconvenience that you experienced due to the accessible shower layout. Please don't hesitate to contact me if your travels bring you back to the Rancho Cordova area, and I will personally look after your reservation.Stephanie ReckOperations Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Moonsoo Kang, Gestion de l’hôtel
Thank you, Karen Marie! We're thrilled you had a fantastic stay. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moonsoo Kang, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for your review and for rating us 8 out of 10! We’re glad to hear you had a good experience with us. Your feedback is invaluable and helps us improve our services.If you have specific details about what you enjoyed or any suggestions for improvement, we would love to hear them! Our team is dedicated to ensuring every guest has a memorable stay, and your insights are crucial in helping us achieve that.We hope to see you again soon, and we’re committed to making your next visit even better!Safe travels!