Note fondée sur 936 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Inconvénient
Publié le 21 déc. 2019 sur HotelsBeaucoup de bruit
Impossible de régler le chauffage
par PIERRE
Publié le 3 juin 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2024
We reserved a room with a king bed but was given a room with 2 queens. We asked about this and was told because we booked through a 3rd party we weren’t guaranteed our booking choice.
Staff weren’t very friendly. Walking in and out of the property we weren’t greeted or acknowledged. Checking out I stood at the counter for several minutes and was ignored.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
We are committed to providing an excellent visit for every guest, and it is wonderful to know we more than met your expectations. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and five-star review! We take a lot of pride in providing clean rooms, lots of options at our breakfast buffet, and top-notch service. We hope you visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Staff at front desk...so welcoming. Thank you for a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Hilton Garden Inn Roseville, and for taking the time to share your recent experience with us. Your feedback is important to us. We are happy to hear you had such a great time and look forward to your next stay with us!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chris Milton, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our hotel! We hope you felt at home and we can’t wait to welcome you home again soon!