Note fondée sur 1 048 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Tres bon hotel , grande chambre propre , accueil tres bien , bien situer . Parking payant juste a coter .petit dejeuner complet et bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear georges, We are absolutely thrilled to hear about your incredible experience! Ensuring guest satisfaction is our top priority, and we eagerly await your next visit! Best, Fettah Aydin, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, I apologize that something has affected your satisfaction with our hotel. We appreciate you taking the time to share your review and hope to provide you with an exceptional experience in the future. Thank you for choosing to stay with us. Sincerely, Fettah Aydin, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear JACQUES, We apologize for failing to provide you with a pleasant stay during your visit. We value your feedback and look forward to the chance to enhance your experience on your next trip. Thank you for choosing to stay with us. Sincerely, Fettah Aydin, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Carolyne,Thank you for being our guest! I am delighted to learn your stay with us was enjoyable and that our location was well-suited for your travel plans. We hope to become your hotel of choice when in the area. Best,Barry M. MillerGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2023 sur Expedia
Très bruyant car trop près de l’autoroute et les fenêtres ne permettent pas bloquer le son. C’est vieillot et peu de commodités. Le déjeuner n’est pas très bon. Je n’y retournerais pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,I sincerely regret your experience at our hotel; please forgive us. I’m sorry that our accommodations were not to your liking and that our amenities disappointed you. We do our very best to provide remarkable service and a pleasant stay, but we clearly fell short of our goal. the feedback provided has been reviewed by our team to ensure we consistently deliver upon guest expectations.Sincerely,Barry M. MillerGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel supposé de gamme supérieure décevant

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Parking hors de prix pour une nuit (30$) alors quil avait été annoncé 20$. La chambre était petite pour 3 personnes et les lits aussi (130 cm) Pas de micro-ondes ni de réfrigérateur. Bon emplacement situé à côté de la vieille ville de Sacramento
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, While I'm glad that you enjoyed our location, I'm very sorry that your stay was just okay overall. We apologize for not meeting every expectation and hope to welcome you again for a better experience. Thank you for staying with us. Sincerely, Barry M. Miller General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Mitigé

Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
L'hôtel est très bien situé. Les chambres sont vieillissantes, l'insonorisation inexistante et la climatisation très bruyante. Nous avons été déçus par la qualité de l'hébergement qui reste quand même correct. Le petit déjeuner était par contre de bonne qualité et le personnel souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mitige, We aim to impress, so I'm sorry that your visit was just okay. Your comments, which highlight our successes and areas for improvement, are welcomed as they foster change for the better. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Barry M. Miller General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2024
Great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Fettah Aydin, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2024
Clean, comfortable property. Convenient to find a dining place, easy transportation options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Dear Albert, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We love hearing that your stay was enjoyable. Our associates work to provide a pleasant visit to become your hotel of choice when in the area. We look forward to your return trip. Best, Fettah Aydin, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa, I am glad you had a great overall experience and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Fettah Aydin, GM