Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2020 sur Expedia
Correct en général, propreté de la chambre laissant à désirer.
3 sur 5
par un voyageur

Assez cher pour la prestation

Publié le 19 mai 2019 sur Hotels
Un peu cher, chambre un peu vétuste, et odeur de tabac dans la chambre (chambre non-fumeur). Je ne connais pas vraiment, mais ça n'avait pas l'air d'un quartier bien réputé.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2018 sur Hotels
2 sur 5
par laurent de France

motel a petit budget

Publié le 30 oct. 2017 sur Hotels
emplacement du motel proche du centre ville. chambre assez propre. Par contre c'est les seuls points positifs. - literie molle et qui casse le dos; - la piscine donne sur la rue sans brise vue; - insonorisation nul (on entend la musique de la boîte de nuit)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tyrone, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The counter person went above and beyond to help because there was no MICROWAVE, REFRIGERATOR, ICE MACHINE DIDN'T WORK BATHROOM SHOWER HEAD FELL OFF AND HIT MY BOYFRIEND ON THE HEAD WHILE TAKING A SHOWER. THE DOOR SEEMED LIKE IT WOULDN'T CLOS ALL THE WAS THANK GOD FOR THE LATCH ON THE DOOR AND MY BOYFRIEND BEING THERE WITH ME. AND NO SWIMMING POOL. BOO ON MOTEL 6. AND COULDN'T GET A RECEIPT FOR THAT NIGHTS STAY.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diana, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your input and if there is anything further you would like to discuss or clarify, please feel free to reach out to us. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Overall great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Whittley, We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 5-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us. Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support! Natalie #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
If you need to sleep inside somewhere , find a cardboard box. It would be much nicer than this dump.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Charles, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stella,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6