Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Établissement correct

Publié le 4 août 2019 sur Hotels
Le séjour c'est bien passé a l'hôtel. La salle de bain devrait être refaite. L'entretien extérieur et le ménage de la cha!mbre était satisfaisant. La piscine était agréable. On entend beaucoup l'autoroute, même dans la chambre les fenêtres closes.La sécurité est visible et c'est plutôt positif.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Matthew,Thank you for your outstanding rating! Providing exceptional service and accommodations is our goal and we're delighted that we could meet your expectations. Your rating means the world to us and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your delightful rating. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
2 sur 5
par un voyageur

Rat infested, dog kennel

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
The rooms are terrible. Dirty grouting in the bathroom, stained linen and towels, and an odour that turned my stomach. I will not be staying here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is disheartening to hear about your experience. We regret the issues you encountered. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. Our Team hopes you will give us another opportunity to provide you with a better stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are sad to see this 2-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Kevin,We appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We would love to host you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Guest satisfaction is our number one objective, we appreciate your wonderful rating. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The property outside is infested with rats. Had cockroaches in the room. Lots of homeless lurching the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am so sad to hear that your most recent stay with us did not meet your expectations. Our primary goal is to provide all guests with an enjoyable experience. We take this quite seriously and will take appropriate steps. Thank you again for taking the time to share this experience and for your valuable business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I’ll stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It was our pleasure to provide you with such a wonderful experience. We are glad to know that we exceeded your expectations and are looking forward to hosting you again soon!