Note fondée sur 917 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Cheap price but totally functional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ronald,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Front desk clerk was unwelcoming, offered no instructions on wifi or breakfast initially. I had to call and eventually go back to the office for assistance. Most units have stairs to reach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cheryl,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The property was dirty, the room not properly cleaned. The shower was rundown and no shampoo was provided like most other Motel 6 locations I’ve been to. Good thing I brought my own wipes to clean up because there were crumbs on the night stand and on the bedding.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
good
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Too dirty for me.