Note fondée sur 847 évaluations de clients

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4,1 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de San Carlos

Publié le 21 sept. 2024
a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the fantastic 5-star review! We’re so glad to hear you enjoyed your stay. Your feedback is greatly appreciated, and we can't wait to welcome you back!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de San Carlos

Publié le 21 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brandon,We appreciate your recent stay and the feedback you've provided. We trust that your experience was enjoyable, as indicated by the five-star rating. Guest satisfaction remains our utmost priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Warm regards, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024
Room didn't have lights fixtures working No light in vanity mirror No hot water in the shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mar,Thank you for bringing these issues to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the lighting and hot water in your room. Please know that we are addressing these concerns with our maintenance team to ensure they are resolved promptly. Your comfort and satisfaction are very important to us, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de San Carlos

Publié le 22 juill. 2024
aa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the perfect 5 out of 5 rating! We're thrilled to hear you had a wonderful stay. We can't wait to welcome you back!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for the outstanding 10 out of 10 rating! We're delighted to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
No visitors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out directly so we can address your concerns. We hope to improve for your next visit.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Smelled like smoke even though it’s a non-smoking room
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
A lot of very strange people who look like their on drugs . Looking out windows and carrying bikes around. Fine for a overnight business stop but I would never bring a child