Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Les chambres étaient spacieuse et très propres, lits confortables. Le secteur est bruyant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and for sharing about your visit. We truly value our guests' comments and concerns. Your recommendation is appreciated, and we look forward to welcoming you again.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel à bon prix qui dépanne

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Même si la piscine et le PDJ sont appréciables le sol de la chambre était poisseux. Et le quartier n'inspire pas la sécurité. Si non, bonne literie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry we could not meet your expectations. We hope you will consider giving us another chance to provided you with a better impression.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you return to us! Please let us know about your future experiences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff, we thank you for your business and for your rating regarding your stay with us at the Quality Inn & Suites Sacramento. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Parking lot is very well light at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our valued guest, Gabriel at the Quality Inn & Suites Sacramento. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again the next time you are in the neighborhood. Safe and pleasant travels to you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review!  I’m glad to hear that you’re enjoying your experience with us.  We are committed to providing a pleasant experience for each of our guests and it's great to know that we’re meeting this goal.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Just dirty and gross
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear this. Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Stains and tears in the couch of the King "Suite" and the water in the spa bath ran brown. The bed and linens were good. An OK pass through place to lay one's head for a night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
The room was dirty and seen a pest, lots of homeless around the area. First night was woken up by the room next door fighting and slamming the door. At least the person cleaning the room made sure we had plenty of towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Quality Inn & Suites Sacramento, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for choosing to stay at the Quality Inn & Suites Sacramento. We appreciate your recommendation and we look forward to having the pleasure of your company again in the future.