Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Construction happening at hotel and very noisy. Staff at Valet and Room service were underwhelming.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Unfortunately for us we were near the elevator on the 15th floor. When we first got to our room I thought someone was vacuuming the room next to or above us. No, it was the elevator and it was nonstop until about 2am. We were told there was a breakfast buffet at 7am. At 7:45 there was nothing but a collection of chafing dishes. Sleeping and eating is what we tend to do at a hotel, so I’d say they missed the mark. We won’t be back. This could have been a nice stay if sleeping were possible.
1 sur 5
par un voyageur de Sylmar

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
I booked through Expedia and was asked to use my personal credit for incidentals. When I got home from my trip, my company card and personal card were both charged for the rate. It was an obvious mistake by the hotel but it took me three hours to get refunded. I’m scheduled to go back, but I will never stay at this hotel ever again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Murrieta

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
It’s an urban setting downtown and very busy. Homeless are quite at home around there.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Excellent overall service and everything we needed was within three blocks of our location. Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sierra Spirlong, Gestion de l’hôtel
Good Evening Jonathan,Thank you for choosing the Sheraton Grand Sacramento, we're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.