Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Sonnaz, FRANCE

Belle surprise

Publié le 3 sept. 2017 sur Expedia
Je ne connaissais pas cette chaine mais j'en ai été agréablement surpris par la disposition et le confort des chambres .. Tres calme et silencieux. petit bémol sur la propreté car j'ai retrouvé des petites cartouches de gaz sous le lit... La laundry est gratuite et l'hotel vend la lessive. Piscine très sympa avec jacuzzi. Petit déjeuner classique dans ce type d'hotel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017 par Holly H, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Nous vous remercions de prendre le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous savons qu'il existe de nombreux choix dans la région et nous sommes ravis que vous nous ayez choisi. Je suis tellement ravi d'entendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous accorderons certainement plus d'attention à la propreté sous les lits et nous nous excusons pour notre manque de surveillance. Nous espérons vous accueillir à nouveau lors de la visite de la région. Cordialement, Holly H
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

good place for a stop on the road

Publié le 27 août 2017 sur Expedia
good common room with comfortable armchair in front of the chemise. must be good in wintertime. Fitness room is also a big plus !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2017 par Holly H, Gestion de l’hôtel
Dear Krystauf, Thank you for your rating and review. We appreciate your feedback regarding your stay with us. We are delighted to hear you enjoyed your suite and the armchair. They are nice for reading a good book while curled up. I'm happy to hear you were able to take advantage of the fitness room too! We look forward to welcoming you back on your next trip to Rocklin.
3 sur 5
par Alexander de Luxembourg

Rapport qualité prix correct.

Publié le 29 juin 2016 sur Hotels
Bon service, mais hôtel un petit peu vieillo... Mais très correcte dans l'ensemble.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2016 par Holly H, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous espérons vous voir à nouveau la prochaine fois que vous êtes dans la région Rocklin.
5 sur 5
par un voyageur de Redding

Publié le 26 nov. 2024
We are very pleased with our stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very nice place. The cabin like interior looks cozy. Rooms were spacious and clean. Breakfast was excellent. When I'm up this way I will be staying again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write us a review on your most recent stay with us! We appreciate your kind feedback and look forward to welcoming you back soon in your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review on your most recent stay! We hope you will join us again for another stay in your future travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review on your most recent stay! We hope you will join us again for another stay in your future travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review on your most recent stay. We appreciate your kind review and look forward to welcoming you back in your future travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
The big lady at the front desk that checked us in was nosy, asking me why I’m staying there, probably because I’m local. She didn’t program the key card correctly, luckily another couple was entering the side entrance at the same time. I’d give her a 2star rating. The younger brunette who fixed the card was much more friendly and took her time to program the card correctly, I’d give her a 4star rating. Room was good but the door looked like it had been broken into a few times. Pillows were much better than the Holiday Inn Express I stayed in the night before. The included free breakfast was decent, we got the last 3 pieces of sausage with an hour left before breakfast ended. No ketchup left and no one attending the breakfast area. The front desk lady was nice enough to get us a new bottle though. I may stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review on your most recent stay with us. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in your future travels! We have notated your review to speak to our desk agents to better our service going forward. Thank you again for making us aware of this and we will do our utmost best to rectify this issue so that you, as well as all our guests, receive the best service we can provide.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Adora C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review on our most recent stay here with us here at Staybridge Suites. We appreciate your kind feedback and hope to see you back again in your future travels!