Note fondée sur 170 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2021 sur Expedia
I've stayed here a few times because of work travel and I enjoy and trust this place while the isnt a some amenities that I would like it always bums me out when its fully booked. I'll always choose this Hotel if available.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2021
After I made it to the motel I was told they didn't have any rooms open. So I would like my money back. ASAP
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2021 sur Hotels
I got there, check-in and my room was not ready. I was moved do another room, which is not ready too. I left the place and
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Pictures can lie!

Publié le 24 déc. 2020 sur Hotels
Awful. Disgusting. Stink. Stank. Stunk. The bed and pillowcases were stained and there were obvious pubic hairs on the sheets. There was no toilet paper or toiletries whatsoever in the bathroom. We didn’t even put our bags down. We turned right around and left to return our keys and request a refund. Still waiting on the refund but had to warn others. The pictures on the listing look nice but the reality is horrible!
5 sur 5
par un voyageur de redding

Publié le 15 déc. 2020 sur Expedia
spacious rooms and clean beds, wish they had a microwave. the refrigerator wasn't working really well
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2020 sur Expedia