Note fondée sur 902 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and for sharing about your visit. We truly value our guests' comments and concerns. Your recommendation is appreciated, and we look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Très bel hôtel le personnel très accueillant et gentil la douche fantastique bel chambre très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review. We’re so glad you were able to visit us at the Crowne Plaza Saddle Brook. Our team is always working to offer the best service to our guests. We hope you’ll have a chance to come back soon.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2022 sur Expedia
L‘Hôtel était bien et proche de tous mais le seule problème est qu’il y avait un train très proche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Crowne Plaza Saddle Brook, Gestion de l’hôtel
We're happy to hear your positive comments in regard to our location. We look forward to having the pleasure of your company again the next time you visit the Saddle Brook area.
par un voyageur
Publié le 25 mai 2021 sur Expedia
Nous avons séjourné dans cette Hotel en 2019 que nous avons bien aimé. C'était la raison pour laquelle nous avions décidé d’y séjourner une 2ieme fois . Toutefois l'accueil a été médiocre . Le restaurant devait être ouvert pour le petit déjeuner à 7.00 et finalement nous avons été mal informés par la personne qui nous avait reçu la veille. Nous étions un peu déçus puisque le resto offre une belle vue sur Manhattan. Si nous avions su nous serions partie plus tôt . Nous avons suggéré que l'employé du soir soit mis au courant du nouvel horaire du restaurant, nous avons bien compris que pour eux ce n'était pas une priorité. L'accueil avait été nettement différent à notre première visite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2021 par Crowne Plaza Saddle Brook, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your experience. We regret not being able to meet your expectations from your previous visit with us and it is our hope that you will give us another try in the future for a much better outcome. Thank you for your valued business.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Only complaint i have is like every other hotel they take a deposit for the room $100 instantly out of your account but after you leave you have to wait 7 to 10 days to get money back if they can take it that quickly then put it back just as fast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We understand the frustration with the deposit process, and we apologize for the inconvenience. Unfortunately, the timing of the refund is dependent on the bank’s processing time. We appreciate your understanding and will continue to work on improving our guest experience. We hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Simple, clean. Excellent beds. Overall pleasant and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your concise and positive review! We're glad to hear you found the hotel simple, clean, and convenient, with excellent beds. We hope to welcome you back for another pleasant stay soon!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Staff is amazing and kind, rooms are comfortable and beautiful, the people are courteous and friendly. I would not hesitate to stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that our staff made a positive impression and that you found the rooms comfortable and beautiful. Your kind words mean a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another stay!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Appreciate everyone’s communication and questions answered.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Crowne Plaza Saddle Brook, an IHG Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you, George! It's always great receiving positive feedback. Thank you, again and we look forward to welcoming you again.