Note fondée sur 357 évaluations de clients

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4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Late notice

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
We were advised that our room was not available 1 day prior to our check in date. Instead of a 2 rooms suite, we were given 2 separate suites which was not as convenient for us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
very pleasant comfortable nice pool. staff was great. only minor criticism - decor inside the rooms and hallway very dark. Breakfast items rather limited no regular yogurt or cottage cheese. overall experience very satisfied
4 sur 5
par un voyageur de Paramus

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Air conditioner fan not working. It was reset and still went back off. The TV couldn’t get signal despite the night rep requesting a reset twice. The bathtub needs replaced, the faucet dripped all night, the corner is cracked. Behind the bathroom door is dirty looking and needs scrubbing or painted. The day rep at check out was clueless and had no customer service skills, he didn’t tell me I was done checking out I had to ask if he had all he needed. No manager onsite today to discuss my concerns. Not up to Marriott standards.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you