Note fondée sur 451 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Hôtel très confortable. Pas de bruit, lit confortable. Petit déj agréable face au port. Le seul bémol serait le manque de fruit au petit déj.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Traduction par Google TranslateBonjour Éric,Merci d'avoir séjourné dans notre hôtel et merci également pour votre très aimable critique.Nous apprécions que vous ayez vécu une expérience très agréable en tant qu'invité. Nous comprenons et nous excusons de l'absence de fruits frais lors du petit-déjeuner. Les fruits frais ne sont pas très demandés et, de ce fait, il est difficile de les protéger contre la détérioration.Nous vous remercions encore pour votre choix du Sag Harbor Inn, nous vous remercions pour vos commentaires et nous attendons avec impatience votre retour.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel très convenable et accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Bonjour Claude-Henry,Merci de rester avec nous, et merci pour la gentille critique de notre hôtel.Nos clients sont importants pour nous, il est donc également important pour nous de garantir une expérience merveilleuse.Nous vous remercions encore d'avoir choisi le Sag Harbor Inn et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Une bonne adresse

Publié le 9 avr. 2022 sur Hotels
Hôtel confortable, bien situé, grandes chambres. Décoration assez chaleureuse, accueil sympathique...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2022 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Bonjour Jean-Michel, Veuillez excuser toute erreur, car nous utilisons Google Translate. Nous vous remercions de rester avec nous lors de votre visite à New York, et nous apprécions la merveilleuse critique de notre hôtel. Nos invités sont importants pour nous. C'est pourquoi il est également important que nous tenions notre promesse de fournir des chambres propres et confortables dans une propriété bien entretenue et d'avoir un visage amical pour rendre l'expérience agréable. Nous vous remercions encore d'avoir choisi Sag Harbor Inn et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
WE liked everything ! We Will recommend it for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Hi Will, Thank you for staying with us, and thank you very much for the lovely review of our hotel. Guest satisfaction is very important to us; based on your very positive feedback, it looks like we've more than delivered on our promise of a wonderful experience. Please spread the word, we're the place to be!We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and we look forward to welcoming you back soon. Take care and stay safe.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Ira,Thank you for staying with us.It would appear, based on the score you gave our hotel, that we fell short on our promise of a delightful guest experience.Guest satisfaction is key to our continued operations. When we receive less than stellar reviews, we take a step back to see where we mis-stepped.Because there is no additional comment to explain why you did not have a good stay, we ask that you please contact us (631) 725-2949 and ask to speak with myself or the General Manager. We will do our best to make this right.We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and we hope to hear from you soon. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Katarina,Thank you for staying with us, and thank you for the score you've given our hotel. This lets us know that we've delivered on our promise of a wonderful guest experience.We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and we look forward to welcoming you back soon. Take care and stay safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Great location. Furniture in room a little dated but otherwise comfortable and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Hello James, Thank you for staying with us, and thank you also for your review of our hotel. We appreciate knowing you've had an overall pleasant experience as our guest; we also appreciate your feedback following your stay. We will share your thoughts regarding the in-room furnishings with upper management. We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and for your input, and we look forward to welcoming you back soon. Take care and stay safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
I really liked the hotel and will stay there again. The only thing that I had hoped for was a better breakfast because I wouldn't eat packaged breakfast foods and cereals. I had hoped for maybe some protein to be added to the continental breakfast like as an example, a hard boiled egg. Other than that honestly the hotel was fantastic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Marlene,Thank you for staying with us, and thank you for your review of our hotel.We appreciate the feedback we receive from our guests, because it lets us know either we've made the grade or it tells us we need to take a step back and correct an issue.That being said, we appreciate your feelings about our continental breakfast. We are always looking for ways to improve upon the complimentary amenity we offer our guests, and we also are looking into a viable way of offering eggs. In the meantime, however, we do offer proteins such as Chobani yogurts; peanut butter spread; and Nature Valley breakfast bars.We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and for your input, and we look forward to welcoming you back soon. Take care and stay safe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Lovely place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Ean Ferrell, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Lauren,Thank you for staying with us, and thank you also for your feedback about our hotel. It lets us know that we've delivered on our promised of a wonderful guest experience.We thank you again for choosing Sag Harbor Inn, and we look forward to welcoming you back soon. Take care and stay safe.