Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Enjoyed myself and the peace
4 sur 5
par un voyageur

Visiting Saginaw

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The visit was good
2 sur 5
par un voyageur de La Porte.

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Not the cleanest.

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
The room was not the cleanest. Sheets had a couple stains, shower was slightly dirty and the floor wasn’t not fully vacuumed. Lifted the cushion of the chair only to find candy wrappers and goldfish.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The front desk was awesome—courteous and friendly. We booked a suite and the room was not as advertised. The cleanliness was subpar and the suite furniture was stained and tattered. Lamp was missing a light and didn’t work. The door did not securely latch when we left the room, you could easily push it open from the outside. They are going through renovations so some of the hotel is nice but our room was not. We discussed our concerns with the front desk and they had no problem giving us a refund and did apologize for the status of the room.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Property was as clean as can be expected with construction on site. The staff was friendly and cooperative. One staff person was overly unhelpful in suggesting that face masks were unhealthy and not helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia