Note fondée sur 394 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Bel endroit dans son ensemble. Chambre petite mais convivial. L’endroit est plus ou moins sécuritaire, surtout le stationnement de l’école offert par l’hôtel où des itinérants y sont souvent, donc malpropreté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Danielle;Thank you for choosing Chipman Hill Suites for your recent stay here in historic uptown Saint John - Canada's oldest city.We were very happy to host you.I am very pleased you liked your room. We were happy to share our building with you. Sincerely,SusanSusan FullertonChipman Hill Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Propreté tranquillité bien situé magnifique aménagement intérieur A recommender a 100’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Chère Ginette,Merci pour votre commentaires apropos ta visite à Saint John historique et Chipman Hill Suites. Nous étions hâte de vous accueillir et nous esperons de te voir encore dans vos visites à Saint John à l'avenir.Merci,SusanSusan Fullerton Chipman Hill Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Staff was really nice and extremely helpful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Anne-Frederique;Thank you so much for choosing us here at Chipman Hill Suites for your recent stay in historic uptown Saint John.It was our pleasure and our privilege to share this Victorian mansion with you during your stay.We truly appreciate your business and your wonderful and kind 5/5 review.We hope you will stay with us again.Sincerely,SusanSusan FullertonChipman Hill Suites
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Internet pictures splendide. Reality: a small bedroom for room 4 and really not like any pictures for room 6. Desappointment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Hello Helene;Thank you for choosing Chipman Hill Suites for your recent stay here in historic uptown Saint John.Our building was built before 1900 and we have utilized the rooms as built. Room #4 is our least expensive room in the building - the only one with a double bed - all others have queen or king beds. It is priced accordingly. I am sorry it was not what you expected. If you would like to stay with us again, please call our front desk directly so we can be sure we book the room you admired from our photos.We appreciate your business and hope you will rate us 5/5 on a future stay.Sincerely,SusanSusan FullertonChipman Hill Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
Magnifique bâtiment historique et aristocratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Chipman Hill Suites Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your amazing review! We take great pride in the buildings. We hope to see you in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Expedia
La situation géographique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words about your recent stay here at Chipman Hill Suites. We truly appreciate your business. It was a pleasure having you with us, and we are pleased to know that you had a fantastic stay in one of our heritage properties! We hope you will consider us again in the future and please let us know what we might have done to get a 5.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2022 sur Expedia
Endroit incroyable. J’ai visité Londres , New-York, Paris, Rome, Quebec etc Un de plus beaux hotel à vie. Une vielle maison Victorienne pleine d’histoire. C’est un endroit magique. J’y retournerai demain matin. Tout était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon! Thank you again for choosing to stay with Chipman Hill Suites.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2022 sur Expedia
I didn’t understood that it was a self check in. I received so many emails with a lot of indications before my stay. It was really not simple, It was way too much. We have a long vacantion and I didn’t appreciate the fact that I received so much email. AND more !!!! The hotel called my at 10 am (They woke up us) because they thought I was giving them a bad review ! I’m really disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Susan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Audreanne;Thank you for choosing Chipman Hill Suites for your stay here in historic uptown Saint John. Our buildings are unhosted, and in most cases, this works out well for all concerned. I am sorry you found that we were overly communicative. I presume you must have made a comment at check in and our staff would want to make sure everything was OK. I am very sorry that 10AM was too early to call you. With check out at 11AM, we wanted to catch you before you left to be sure you were happy. I do apologise for anything we did wrong. Guest satisfaction is job #1 for us here at Chipman Hill Suites.Thank you for choosing us and I hope you will try us again in the future.Sincerely,SusanSusan FullertonChipman Hill Suites
4 sur 5
par un voyageur

Belle maison patrimoniale

Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
Belle petite chambre dans un bâtiment patrimonial. Pas d'espace superflu par contre. Les espaces communs sont magnifiques. À distance de marche de plusieurs sites à voir. Informations pour entrer et sortir de manière autonome (nous n'avons croisé aucun employé - ce n'était pas nécessaire)
4 sur 5
par un voyageur de Saint-Jean, ca

Publié le 24 janv. 2019 sur Expedia
Ce que nous avons aimé c'est au centre ville, le personnel ont tout fait pour nous accommoder. Moins aimé c'est le stationnement réservé pour le motel était complet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2019 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Cher Client Anonyme, Merci beaucoup pour votre avis. Je suis si heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et l'emplacement de l'immeuble! Sur demande d'une future visite, nous serions heureux de recommander un bâtiment doté d'espaces de stationnement. Nous apprécions à la fois vos commentaires et votre travail, et espérons que vous resterez avec nous à l'avenir. Encore une fois merci!