Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 18 août 2018 sur Expedia
Dans un bâtiment historique remarcable, il y a un coin cuisine complet (un gros plus pour les longs séjours) les chambres par contre pourraient représenter un peu plus le style d’époque, matériaux de cuisine et meuble télé/bureau qui détonnent et font meubles 1980 bas de gamme. Sinon très bon choix!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Notre personnel s'efforce de trouver un équilibre entre le confort moderne et le charme historique, et je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans cette magnifique propriété historique! Il est bon de savoir que vous avez aimé la cuisine. Nous apprécions vos précieux commentaires. Je vous remercie!
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

Recommandé fortement

Publié le 21 févr. 2017 sur Expedia
J'étais très satisfait des services, équipements, propreté, et du personnel de l'hôtel. Je recommande fortement cette établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2017 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes très heureux que vous avez séjourné à Chipman Hill Suites, et espère que vous allez rester avec nous à nouveau.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

Prestations top

Publié le 13 févr. 2017 sur Expedia
Je recommande cette hébergement à tous les visiteurs de St-John. Situé à 5 minutes à pieds de toutes les commodités , prestations qui correspondent aux attentes des clients et pour un prix très abordable .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2017 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes très heureux que vous avez séjourné à Chipman Hill Suites, et espère que vous allez rester avec nous à nouveau.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

A utiliser sans moderation

Publié le 12 févr. 2017 sur Expedia
J'étais très satisfait des services, l'état et l'emplacement de l'hôtel . Je le conseil fortement aux passagers et autres visiteurs de la ville . Prix abordable et excellentes prestations .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2017 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes très heureux que vous avez séjourné à Chipman Hill Suites, et espère que vous allez rester avec nous à nouveau.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Brian, Thank you so much for your full-points review! I'm so happy that you enjoyed your stay, and hope you will visit us again! We wish you happy future travels.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
It was a surprise to us that parking was not included. Furthermore the garage we had to pay to park in had trash strewn about and very moldy smell and scary feeling. Our view on the 3rd floor was a large parking lot under construction with bright lights at night. No light blocking shade was provided in the bedroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
It is rare that we receive a review as distressful as yours, and I am sorry that your experience was not all that you, and we, wish it had been. You selected the $10 nightly parking in the garage around the corner, which is much cheaper than the newer parking garage across the street. We explain to everyone who books there that we do NOT own this garage and simply rent spaces in it to re-rent to our guests at the very inexpensive rate of $10 per night. We further send information (which you received by email from us) reminding you that this is not a "new, bright and shiny" garage, and again, reminding you that we do not own it, nor are we responsible for it. We do inspect the garage regularly, and I am sorry that someone left trash in it between inspections. The blinds are for privacy, and on top of those are long fabric drapes which are "room darkening". It is unfortunate that you didn't close them, or call our office so we could have come and closed them for you. When you choose a historic property in the city centre of a historic city, the things that go in a city centre are likely to be visible. This includes the parking garage across the street. Where any building has been constructed is not our fault, but it seems you thought it was. Our building has been here since about 1850, and the parking garage you reference across the street was from the 1980's. In closing, I cannot help but feel that you have been unfair in your review. We were happy to share our Victorian property with you, and hope that, in retrospect, you will recall that your room was beautiful, the building and your room were spotlessly clean, the bed exceptionally comfortable, the complimentary onsite laundry and free WiFi were appreciated and the staff were knowledgeable, efficient, kind and helpful. We wish you happy future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Anonymous, Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us! We appreciate your business and your feedback. Once again, thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2019 sur Expedia
Great location, separate bedroom, small kitchen and a living room. Will stayers again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Islandear, I'm so happy that you enjoyed your stay at Chipman Hill Suites, and am very glad that you will stay with us again! We look forward to your next visit. We very much appreciate both your business and your review. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Charming but small

Publié le 14 sept. 2018 sur Hotels
Not bad for a hotel where you are unlikely to encounter any but housekeeping staff. Inside parking area reminds me of Europe. So does the room size. However we were comfortable. Recommended!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2018 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Halsey, Thank you for your comments and your recommendation! I am so glad you had a comfortable stay! We do have a wide variety of rooms available, and upon request would be happy to recommend a room size suited to you for a future visit. Although our housekeepers are usually on hand throughout the day to assist with guest needs, an on call staff member may be reached 24/7 should our guests need assistance. We highly appreciate your comments, your business, and your recommendation. Once again, thank you!
5 sur 5
par un voyageur de New York City

Publié le 10 août 2018 sur Expedia
It was a delightful stay, with a clean room and thoughtful services. The staff we encountered by phone and in person were purely a delight, with such a customer service. It will be a place for us the next time we are staying at Saint John, NB.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Chipman Hill Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest My-Lan, Thank you so much for your wonderful review! Our staff was very happy to hear that you enjoyed so many things about your stay! We appreciate your kind words, and are glad that you will be returning. Thank you very much for both your business and your valuable comments!