Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
70 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de TOURRETTES SUR LOUP

Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
Ce complexe hôtelier est immense, mais le personnel est toujours souriant et serviable. Notre chambre était très calme, grande et fonctionnelle. Les repas en buffet sont variés et copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Cher Carol Géraldine,MMerci pour votre commentaire et votre feedback positif.Nous sommes ravis de savoir que nous avons réussi à vous permettre de passer un si merveilleux moment.Nous attendons avec impatience de vous servir à nouveau au Sol Dunas, votre maison sur l’île de Sal au Cap-Vert.Cordialement,L’équipe de Gestion Sol Dunas
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2023 sur Hotels
Le personnel était très gentil, sauf les chaises longues n’étaient pas très confortables. Les activités étaient attractives. Les chambres sont spacieuses et le buffet est changeant ce qui est très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Cheré Mme Joana,Merci d’avoir visité notre hôtel pendant vos vacances sur l’île de Sal.Nous sommes ravis de savoir que nous avons réussi à vous permettre de passer un si merveilleux moment.Nous espérons que vous reviendrez pour une autre visite car nous attendons déjà avec impatience d’avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,L’équipe de Gestion Sol Dunas
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

hôtel très agréable

Publié le 28 févr. 2017 sur Expedia
Pour : - chambre familiale très spacieuse (50 m²) très propre, avec balcon, vue sur piscine, - hôtel très récent et très bien entretenu - personnel sympa
Contre : salle de restaurant principal bruyante l'eau des piscine n'est pas chauffée (donc assez fraîche en février environ 21°)
Emplacement : l'île de Sal est assez réduite à voir - Santa Maria à 4 kms une navette part de l'hotel toutes les heure ou en taxi pour 3 euros - le tour de l'île
le vol avec TAP avec escale à Lisbonne aucun problème pour le transfert prévoir 15 euros en taxi environ 18 kms soit 20 minutes hôtel qui accueille beaucoup de tourisme mais des infrastructures qui le permettent (7 piscines) plage de sable fin propre avec de l'eau très claire mais un peu fraîche (environ 20° en février) une population sympa pas agressive et cool des excursions à des prix convenables et des activités (quad, buggy, cheval, jet ski, kyte surf, planche à voile...)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
The beach here is amazing, hotel seems quite full but plenty of space for all the guests across different pools and the beach. The beach is something for a post card, great sand clear water. Hotel is really relaxing with things to do for all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Dear mattijs, Thank you for visiting our hotel during your vacation on Sal Island. We are very pleased to know that we were able to provide you with a wonderful time. We hope you come back for another visit because we look forward to having the pleasure of welcoming you again soon. Kind regards, Gestion Sol Dunas Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Die Lage des Sol Dunas war mit dem direkten Strandzugang perfekt um zwischen Meer ubd Poollandschaft zu wechseln. Die Anlage bietet alles was man benötigt und lässt keine Wünsche (Sportangebote, Kinderclub für verschiedene Altersgruppen etc.) für Erwachsene und Kinder offen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Liebe Martin, vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel während Ihres Urlaubs auf der Insel Sal. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen eine wundervolle Zeit bereiten konnten. Wir hoffen, dass Sie uns erneut besuchen, denn wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Gestion Sol Dunas Team
4 sur 5
par un voyageur

Familjeresa

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Barnvänligt med bra bemötande, aktivitetet och uppträdanden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Dear Familjeresa, Thank you for visiting our hotel during your vacation on Sal Island. We are very pleased to know that we were able to provide you with a wonderful time. We hope you come back for another visit because we look forward to having the pleasure of welcoming you again soon. Kind regards, Gestion Sol Dunas Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Stivan, was very good and helpful from beginning to end. MOST employees were very helpful, but had same issue Again, with woman behind desk trying to call us out for late check out, when we solved the issue. By extending check out early this morning to have no problems, but they tried to embarrassed us again, wow second time, on second trip to property, I must not fit the profile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Dear Bryant,Thank you for having chosen Sol Dunas for your holidays We are sorry to perceive that our services were not able to fully meet your expectations, kindly note that it is not our intention to convey such an impression to you quite the contrary, our guests are our main priority. We hope that you will give us the chance to change your perception about our hotel by visiting us again in the near future.Kind regards, Sol Dunas Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Managment team, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for visiting our hotel during your vacation on Sal Island. We are very pleased to know that we were able to provide you with a wonderful time. We hope you come back for another visit because we look forward to having the pleasure of welcoming you again soon. Kind regards, Gestion Sol Dunas Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
We got a very good price for this property. The service was quite good. The only thing I would complain about is that the buffet was a bit limited and it wouldn't change that much from day to day. Also the quality of some dishes was a bit questionable. For such a big resort, the gym was quite small and most of the machines were not working. They offer a transfer to go to Santa Maria, however, there is one a day and it's shared with the other Meliá hotels nearby, so very few seats are available for people staying at Sol Dunas. Also, there is no transfer to go back to the hotel...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anne Santiago,Thank you for having chosen Sol Dunas for your holidays.Having read your description, we are happy to perceive that you have had an enjoyable stay with us and that different aspects of our services have contributed to this positive impression. We try our best to ensure that our guests feel welcome and at home and when this is so it is very satisfying and motivating to know. We also welcome each constructive feedback and suggestions from our guests as they enable us to continuously enhance our services thus ensuring your complete satisfaction.We thank you once again for your contribution, we hope that you will return for another visit as we will look forward to welcoming you as our guests once again in the near future. Kind regards,Sol Dunas Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
Das Sol Dunas ist die größte 5Sterne Hotelanlage Afrikas. Leider leidet unter der Fokussierung auf Quantität punktuell darunter die Qualität. Aber wirklich Jammern auf hohem Niveau. Das Einzige, was mich echt gewurmt hat: WLAN ist trotz gegenteiliger Aussage nicht überall und dauerhaft in der Anlage verfügbar. Angekommen zeigt Handy Netzeerk an. Habe deshalb die mobilen Daten leider nicht ausgeschaltet. 24 Stunden später habe ich eine SMS, dass ich 59 € für mobile Daten im Auskand auf der Rechnung habe. Nach 3 Beschwerden und 3 Tagen wurde und ein neues Zimmer mit WIFI zugewiesen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alfred Karl,Thank you for having chosen Sol Dunas for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your review with us and with fellow travelers online.We appreciate your feedback on the not so positive points that deserve our attention. We thank you for your comments and we will continuously intensify our efforts to enhance our services and ensure the complete satisfaction of our guests.Thank you once again for your contribution and we hope that we can offer you our services once more in the near future.Kind regards,Sol Dunas Management Team