Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
the water cleanliness need to improve, as we want to enjoy the bathtub in hotel room, the water is brown in color, I need to flush more than 10 minutes, to have a clean water, this issue encountered by my colleague too, Room 606 and 604
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Asih, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madame,
Thank you for your review to our hotel.
We do apoligize for this inconvenience matter during your staying with us.
We will repair, maintain and treat guest facilities to make the guest comfort stay in our hotel.
We looked forward to welcoming you back in our hotel.
Thank you..
par un voyageur
Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
The water for shower has visible black particles. The water in the bathtub becomes light brown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Asih, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madame,
Thank you for your review to our hotel.
We do apoligize for this inconvenience matter during your staying with us.
We will repair, maintain and treat guest facilities to make the guest comfort stay in our hotel.
We looked forward to welcoming you back in our hotel.
Thank you..
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2020 sur Expedia
Like : city centre so its easy to buy food, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Syifah E-commerce, Gestion de l’hôtel
Terimakasih atas review anda di Expedia ttg Hotel kami..
Smpai jumpa dilain kesempatan
Regards
Syifah
E-commerce
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Brisbane
Publié le 19 déc. 2019 sur Expedia
At the heart of the city, close to shopping precinct. The outside painting is starting to fade needs new coat of paint. Gym facility needs major upgrading
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Syifah-Ecommerce, Gestion de l’hôtel
Salam Grand Wahid Hotel
terima kasih atas kunjungan bapak ke Hotel kami...
semua saran dan masukan akan kami terima demi peningkatan kami utk melayani setiap pengunjung dengan sebaik baiknya
par un voyageur de サラティガ
Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
サラティガでいちばん安心できるホテルです。
par un voyageur
Publié le 11 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Expedia
Location is so strategi nearest to town and easy to go around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Asih, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for choosing and staying with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely yours,
Reservation Team
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2019 sur Expedia
Everythimgs ok...good breakfast......location was ok...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Asih, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel for your stay. And thank you very much for your comments, hope that our service become excellent day by day..We look forward to welcoming you back to our hotel.