Note fondée sur 490 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Grenoble

Publié le 18 août 2018 sur Expedia
Hôtel situé à 30 minutes de Monterey, prix un peu élevé pour la situation mais très propre et chambre familiale très spacieuse.
4 sur 5
par Caroline

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2016 sur Hotels
3 sur 5
par patrick de france

acceuil moyen

Publié le 11 juin 2013 sur Hotels
sans plus
5 sur 5
par marie

un appart-hôtel très confortable et très coquet

Publié le 26 janv. 2013 sur Hotels
Une pièce de séjour spacieuse avec une vraie cuisine équipée, une table et quatre chaises, un coin salon avec cheminée (faux feu). Le séjour sépare deux chambres avec chacune un grand placard, une salle de bain, des toilettes. Très confortable et de l'intimité quand on a des enfants ! En plus, une "guest laundry", une piscine intérieure, une salle de sport en libre accès. Petit déjeuner correct en salle commune. A proximité d'une zone commerciale et facile pour rejoindre l'axe menant à Monterey par exemple.En bref, un lieu de séjour très satisfaisant, pour moins cher que sur la côte!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

A Disturbing Experience

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
I recently stayed at the Residence Inn by Marriott, and it was one of my most disappointing experiences in hospitality. Having stayed at this facility over 30 times since moving to Salinas, I’ve witnessed a drastic deterioration in quality, likely due to housing illegal individuals and participating in other questionable activities. Upon check-in, I encountered unprofessional and violent behavior from the staff. The room was dirty, with mold in the bathroom and dog feces scattered at the entrance. An overwhelming foul odor permeated the room. I reported these issues, but management's response was inadequate; instead of fixing the problems, they provided dusty fans for the broken AC. When I asked to move to another available room, I was met with resistance. The situation escalated when I requested an extra 20 minutes at check-out for my daughter to finish breakfast. This reasonable request was met with hostility, seemingly in retaliation for my prior complaints. Later, I received a noise complaint for having my music on while packing up, despite the cleaning staff blasting their own music. Additionally, I noticed suspicious individuals around the hotel, and when I raised my concerns, I was falsely accused of violence, leading to the police being called. This hotel is deeply troubling, and I urge potential guests to avoid the Residence Inn by Marriott. No one should have to endure such a harrowing experience.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Perfect hotel for a family of five. We had a two bedroom suite with a common area containing a kitchen and living room. Very close to all stores and restaurants. Would stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Its nice and clean and very comfortable bed. But the only thing i got upset is that the room i got is nxt to a patio with bonfire with people sitting outside and being so loud. It woke me up 3 times and this is almost midnight and i am thankful to the guy at front desk and told them to call it a night coz its not just me who called the front desk to complain. But over all everything good.