Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Nathalie de Longueuil

Excellente nuit.

Publié le 14 août 2015 sur Hotels
Très bien sur tout les rapports.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
The beds were just OK. Sheets and pillowcases were stiff. Only one of the two elevators was working so wait times were longer than they should be. This property is always clean and staffed adequately.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We’re glad to hear that you found our property clean and well-staffed. We apologize for the issues you experienced with the beds and the elevator—this is not the experience we aim to provide. We’re addressing these concerns to improve our guest experience. We hope to welcome you back to Hampton Inn Salisbury and provide an even better stay next time!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Hello Paulette,I'm sorry to see your experience with our hotel wasn't what you were expecting. Please contact me directly as I would like the opportunity to make it right.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your business!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, I'm glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Only one elevator works
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm sorry for the inconvenience, the elevator repairs have been completed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Property was difficult to drive to from the Thoroughfare.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, I'm sorry to hear you experienced difficulty getting to the hotel. Please let us know what we can do to help.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
We appreciate your perfect rating! It's wonderful to know you enjoyed your visit. Hope to see you again at Hampton Inn Salisbury!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five-star rating! We're delighted you had a great stay with us at Hampton Inn Salisbury. We look forward to welcoming you back soon!