Note fondée sur 108 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Love it
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
I reserved a room through expedia.com and 6 hours later when i arrived they said they did not have a room for me. So i went to 3 other motels before i found a room
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
I reserved my room at 9:00 a.m. tried checking in at 1:00 p.m. my room was not ready they placed me in a different room and when I went into the room and turn the light on the ceiling was pouring water covering the floor I almost fell so I notified the front desk then they moved me to the room next to it it was not ready they had to replace the air conditioning floors were covered with footprints from mud the bathroom door did not shut correctly it was horrible it wasn't until almost 5:00 p.m. that I was able to get into my room which was very inconvenient I had to sit in the U-Haul for 4 hours
par un voyageur de Sallisaw
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
The only problem I had with my stay was the 1st room I was given was occupied. That was a big surprise when I opened the door
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024
Perfectly fine stop for the night.