Note fondée sur 975 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Magnifique endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Katie Guest Experience Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review Chantal! We hope to welcome you back soon to Prestige Harbourfront Resort Salmon Arm.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Un endroit a recommander.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Beautiful place. Quiet rooms, with very comfy beddings especially the pillows I found. Great quality. Would love to come back
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2022 sur Expedia
Des employés courtois et avenants et une belle et bonne cuisine au resto
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Blainville

Publié le 1 août 2020 sur Expedia
L'hôtel n'est pas jeune mais très bien entretenu et nickel. Pour notre chambre, vue superbe sur le lac par contre on aurait aimé un balcon (il y en a peu).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
My room still had a deodorizing tub/ fan running when I checked in which lead to a very strong scent in the room. The fitted sheet was very wrinkled, and had me concerned that it had not been changed by the cleaning staff. If it was a clean sheet the wrinkles make it look very unprofessional. The heat / AC fan was also very loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Jacob Bojey Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Coby,Thank you for sharing your experience with us. I’m sorry to hear that your room did not meet our usual standards upon your arrival. We take cleanliness and comfort very seriously, and your comments about the deodorizing fan, fitted sheet, and AC noise are invaluable for our improvement.Please rest assured that I will address these issues with our housekeeping team to ensure a better experience for future guests. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Regards,Jacob BojeyGuest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Everything was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a wonderful review, Darren. I am glad to hear you had a fantastic stay with us. We will see you next time you are in Salmon Arm.Sincerely,Jacob Bojey Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Kkkkk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a great review, Stan. We are glad to know you enjoyed you stay with us. We hope to see you again next time you are in the are.Sincerely,Jacob Bojey Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 5/5 review! We are glad to know you have an excellent stay with us. We hope to see you again soon.Sincerely,Jacob Bojey Guest Services Manager