Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Rosemead

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
一般了,还好吧
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
good location, but seemed a bit run down
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
The manager is great if you like being disabled and getting put on the street because you forgot your door code in the middle of the night.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Excellent place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Low rates safe and nice staff
5 sur 5
par un voyageur de San Francisco

Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Affordable, convenient, friendly.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Jon is a total jerk. I was denied my service animal... actual service animal for narcolepsy, mind you. i tried to explain and he just talked over me and said "sue us." honestly... he deserves to get punched in the jaw. I initially thought the conversation ended fair... he said he would refund my money. well when the booking agent contacted them.. they denied the request. there are a lot more things i want to say but cant on here. toal joke