Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Médiocre, à fuir.

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Chambre plus que sale, divers chewing gum collés sur le sol, taches de peinture sur le sol de la chambre, tout le sol était collant, baignoire sale, le ménage n’a pas dû être fait, il restait des déchets au pieds des lits. Matériel cassé dans la salle de bains, ascenseur qui collait de partout, la chambre sentait mauvais, état signalé à la réception, réponse « désolé » Piscine extrêmement sale, on voyait flotter des cheveux et autres à la surface, eau trouble, pansement au bord du bassin, une catastrophe, l’accès devrait être fermé, c’est une patinoire d’un danger sans nom, pour pas être embêtés ils ont déposé 2 cônes « attention ça glisse », 2 chutes pour mon fils que je tenais par la main. Le personnel n’est même pas agréable. 20 hébergements durant notre séjour, 1ere fois que je vois un hôtel pareil. Lamentable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the stay, hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Admin, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting our hotel for your recent visit to our area. We are continually crafting enriching experiences for our guests through inspired service and our commitment to quality. Our team members strive to provide the best service, down to the smallest detail. We are delighted that we achieved this during your visit. Thank you for the recommendation and we look forward to your next visit.Sincerely, Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Très bien en général
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Manager on duty, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Comfort Inn Murray - Salt Lake City South, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2022 sur Expedia
Bon déjeuner, lit confortable, parfait pour un séjour d’une journée près des sentiers de randonnée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Manager on duty, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Comfort Inn Murray - Salt Lake City South, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management
4 sur 5
par un voyageur

Nice staff but run down bldg

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
The first room they put us in had a broken door (off the hinges) to the bathroom. It smelled a lot like bleach. They came immediately and gave us a different room. We found a very large bug of some sort. The front desk was kind and helpful and the breakfast options were great. It is just a bit more run down than expected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You so much for your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You so much for your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Very nice place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You so much for your stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Terrible la gente que trabaja ahí
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry for your experience, plz.
3 sur 5
par un voyageur de Puyallup

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The hotel needs a serious update. Our tub had rust spots all over the bottom of the tub. It made it look dirty even when hidden by the bath mat. We wanted to use the pool/hot tub told the pilot light was out and the guy is coming. Well the guy never showed so we weren’t able to use the pool/hot tub. Breakfast was okay, but nothing to write home about. We only ate there the first day that’s how disappointed we were. We found a long dark hair on our sheets called and asked for a clean set, those never came. We were there for five days and since we had already paid for the room we were stuck. One night they had a baseball or basketball team come in. They ran up and down the halls after ten pm. I went and asked for assistance and of course that was ignored. So I bit my mean mom face on and made my point and after that it was quiet. But why should I have to be doing this? Front desk should be handling their guests. Was everything horrible no, perfect no, but we survived!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are doing our best to maintain the building. This is a public place so guest can't be controlled beyond certain limit. Spa is a technical things take more time to fix at times. If you had problem in the room it would have been appreciated if things were notified to the management to get them fixed. We are sorry for your experience, plz.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You!