Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Piscine etait super petit déjeuner aussi pour un bon prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine,Thank you for the comments. It's wonderful to hear that you enjoyed both the pool and the breakfast during your stay! We strive to provide excellent amenities and services at a reasonable price. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager.
par un voyageur
hotel bien
Publié le 8 juill. 2023 sur Hotelshotel bien situé dans une zone commerciale avec des restaurants et un magasin d' alimentation.
proche de la sortie d' autoroute A15, cela evite de rentrer en ville et de se perdre...
par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 24 juill. 2020 sur HotelsBon hôtel qualité prix à proximité de SLC et de l aéroport.
Points négatifs : proche highway donc un peu bruyant
en raison du covid, le petit-déjeuner se résume à un burrito ...!! Le covid a bon dos ...
La piscine était froide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2020 par Tranje Hunt , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
par un voyageur de ROOSEVELT
Publié le 21 oct. 2024
The property is a little old and dirty. However, the pool is nice and its a decent room for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed the pool and found value in your room. We appreciate your comments regarding the property's condition, and we'll work on improvements. We hope to have the opportunity to enhance your experience during your next stay!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de San Tan Valley
Publié le 12 août 2024
Front desk employees was top notch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"Thank you for highlighting our front desk team's exceptional service! We're glad they made your stay memorable."Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Food was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"Thanks for the positive comment on our food. We're happy to hear you had a good meal!"Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
It was clean and comfortable. The room was a little small and the AC didn't work all that well...
Other than this, it was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,“Glad you found the hotel clean and comfortable! Sorry to hear about the small room and AC issues. We appreciate your feedback and will work on improving these aspects.”Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for your kind review. I’m very glad that our hotel impressed you in so many ways. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. We look forward to serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Looks like staff needs good management supervision., to give a better customer service.or need training.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Juvenal,Thank you for providing the review. We apologize for any inconvenience you had. We shall definitely work on your observations. We guarantee that your next experience will be overwhelmingly positive. Please give us an opportunity to serve you.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the review. I’m very glad that our hotel impressed you in so many ways. We take real pride in this hotel and in serving guests like you, and we look forward to having you with us again soon. Sincerely,Hotel Manager.