Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2021 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express SANDY - SOUTH SALT LAKE CITY. We appreciate your candid feedback. Sincerely, Nicole Walker Director Of Sales
5 sur 5
par un voyageur

Very comfortable

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tracy,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you found our hotel very comfortable. We look forward to hosting you again for another great stay.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nothing specific to mention, but I have stayed here multiple times over the years.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle,Thank you for your loyalty and continued trust in our hotel. We’re glad to have had the opportunity to host you multiple times over the years and hope to keep providing you with pleasant stays.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to rate your experience. We would love to know how we can improve to make your next stay more enjoyable. Please feel free to share any specific suggestions or concerns with us. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stella,Thank you for providing a rating. If there's anything specific you enjoyed or if there are areas where we can further improve and earn a higher rating from you in the future, please feel free to share your insights. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us. If there's anything else we can do to make your next stay just as wonderful, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kathy,Thank you immensely for your perfect rating! We're overjoyed to know that you had such a fantastic experience with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Need to update rug
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martha,Thank you for your feedback. We apologize for the condition of the rug and appreciate you bringing it to our attention. We're always working to improve our facilities and will certainly consider your suggestion for future updates. We look forward to hosting you again!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel R,Thank you for the perfect rating! We’re thrilled to hear you experienced great service. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to providing you with another excellent stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for the perfect rating! We're thrilled to hear you had an outstanding stay. Your feedback means a lot to us and motivates our team to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager